Zde bych se pokusil shrnout základní
"features" připravované nové verze FW2 a Star
Gate modu :-)
Předně k počtu verzí. Zřejmě
budou vydány 3 verze :
FW 2.5 s pár novými loděmi
a všemi níže zmíněnými vylepšeními.
FW SGmod pouze se zcela novými
loděmi ze StarGate a všemi vylepšeními.
FW-SG crossover, který bude
kombinací obou předchozích verzích s tím rozdílem,
že všechny SG lodě budou zahrnuty pod jednu jedinou
společnou rasu, na rozdíl od SGmodu, kde budou SG lodě
rozděleny mezi odpovídající rasy (SG, Goauldi,
Asgardové, Wraithové, Replikátoři...)
Nyní už k oněm slibovaným vylepšením
:
Bude zde přes 30 nových lodí z Star
Gate vesmíru oficiálních i neoficiálních, včetně
nejmocnějších Goauldských, Asgardských nebo Tollánských
lodí. Budou zde lodě Tauri, Replikátorů i Wraithů.
Na některých screenshotech můžete vidět i
Antické město Atlantis. Bude možné rekonstruovat boje
vládců soustavy proti Anubisovi, zoufalé snahy Asgardů
zastavit Replikátory, nebo obranu Atlantis proti přívalům
Wraithů.
Spousta z těchto lodí ponese mnohdy
desítky stíhačů - Death Glidery, F-302 nebo třeba
Puddle Jumpery. Tyto stíhačky je možné během
bitvy vypouštět a dále bojují zcela samostatně. Zřejmě
bude přítomno i pár zvětšených modelů pro
čistě mezistíhačkové boje např. s pěticí
F-302 proti pěti Death Gliderům, nebo s Death
gliderem proti Al-Keshi.
V SG modu bude přítomná zcela nová
grafika menu a ovládacího panelu v Antickém
stylu. Můžete se těšit i na SG loading obrazovky a
mnoho nových citátů :)
Úpravou scénářů bude možné přidávat
do bitev lodě i přes původní maximální počet
- 10. Bude tedy možné bojovat v bitvě se čtyřiceti
loděmi. Pokus Federace o proražení blokády Dominionu a
Cardassie z dílu Sacrifice of angels dostane zcela nový rozměr.
Bitvy už se nemusejí odehrávat jen ve
vesmíru, ale i na povrchu planet, například nad
vodní hladinou, nebo nad
ledovými pláněmi. Toto prostředí bude
zcela editovatelné, takže bude možné do hry vložit jakýkoliv
vzorek povrchu.
Ve vesmírném prostředí budou umístěny
opravdu velké planety, za kterými je možno se ukrýt před
nepřátelskou palbou nebo do nich nechtěně
narazit.
Bude možné vytvářet scénáře
s různým druhem úkolů, jejichž splnění je
nutné k výhře. Stanovení waypointů, lodí, které
je třeba chránit, nebo naopak lodí, které je třeba
zničit. Na to vše je možné nastavit časový
limit. Těchto úkolů může být v jedné misi více
a je tedy možné vytvářet složité konstrukce. Při
splnení nebo nesplnení cílů je možné vypisovat zprávy
a hlášení, zobrazovat libovolné obrázky, nebo
měnit stav lodí na mapě a přidávat další
lodě.
|